Thursday, January 24, 2008

Håkon Syrstadeng


Hei igjen!!

Ja, det har seg slik at på Vestborg Vgs. så har vi et fåtall av trøndere; og en av dem er Håkon Syrstadeng, faktisk så er han eneste trønder'n i klassen vår. Hva hadde vel klassen vår vært uten Håkon?:)

I tillegg så er jeg så heldig å få sitte sammen med Håkon nesten hver eneste dag på skolen, så spør han meg: "Maria? Ska du ha kaffe?". Noe som gjør hverdagen/skoledagen bedre:)
Håkon legger ofte merke til humøret jeg har i hverdagen, og han gjør sitt for å få meg i bedre humør dersom jeg har en dårlig dag, da kommer han og spør meg: "Vil du ha en klem, Maria?". Det hjelper faktisk mye!:) Trøndere er ikke bare selvgode, men også gode til å få andre sin dag bedre. Ingrid er utrolig heldig som har deg og du betyr nok utrolig mye for henne!:)

Denne tiden jeg har gått på Vestborg, har jeg fått mange, nye og gode venner, blandt annet deg! Det setter jeg enorm pris på!:)

Glad i deg, Håkon!:)

6 comments:

Ingrid said...

Håkon e e bra gla ti! Skjønne at du tykje hanj e æn go vænn! misunne d litt at du får sitta attme hanj mæsta kvar dag altså! Gler me te å treffe d å andre på Vestborg:)

Elise said...

Aaw:)

Maria said...

Hehe! Jepp, en god venn e han!;)
Gleda mej til å treffe dej også!;D

Håkon said...

Skryt en tå gongen ;) :P

Maria said...

Vær mindre innbilsk, Håkon..:)

E.V said...

Håkon ser ut som en dverg på det bildet. Haha :D