Thursday, March 20, 2008

Påskeferie

Hei!

Ja, da var det endelig en ferie til gitt:)
Det hadde i allefall jeg et stort behov på... Nå som lærere har proppet på oss haugevis med lekser og innleveringer! Jeg som trodde slikt stress bare var rett før jul og rett før sommerferie, men neida, her skal de slite oss ut 24/7! Ikke bare nok med det, men i tillegg så er dette andre ferien på rad at vi får stiloppgaver med frist I FERIEN! Til å med mamma å pappa er skeptisk til dette. Vi fikk stiloppgavene i god tid, men vi får jo ikke tid før i feriene! Skulle ønske lærere fårstod oss elever! Jeg er fullt klar over at lærerne våre sjekker bloggene våres, det er også en baktanke med at jeg skriver inn dette innlegget.

Men tilbake til tittelen på dette innlegget, påkeferie!:P
Det er så hærlig å bare slappe av å utelukke alt som har med skole å gjøre! Det trengtes virkelig! Selv om tanken på å skrive stil har plaget meg halve ferien... Men det endte opp med at jeg ble svært fornøyd med stilen jeg skrev:)
Hittil i ferien har jeg vært på besøk hos Lina og Elise på indre dimna;) Der kom det mange andre folk. På lørdagen gikk fire av oss (Ingerid, Lina, Elise R. og jeg) på en laang tur:) Vi gikk rundt dimnøya å brukte ca. 3 timer!:) Svært stolt av oss!:p Ellers såg vi film å kosa oss...

Idag har jeg vært på bowling med familien min og dama til brudern;) Jeg tapte!
Senere i kveld skal vi se på lysbilde fremvisning:) GAMLE bilder... Fra jeg var noen år gammel:p

I morgen reiser jeg til Stranda for å gratulere Elise R. med dagen!:D Hun blir 18 år! Såååå tøft! Gleder meg til å treffe henne igjen!;)
Og i morgenkveld reiser jeg til Espen!:D<3

3 comments:

Thomas said...

"Jeg som trodde slikt stress bare var rett før jul og rett før sommerferie, men neida, her skal de slite oss ut 24/7!"

Hmm.. merkelig... jeg hadde ingen frister i ferien...

Maria said...

?

Elise said...

Ja det e ganske tøft ;)