Thursday, November 15, 2007

Bursdagsselskap

Åyda, nå er det altfor lenge siden sist jeg oppdaterte her inne altså...har hatt så mye annet å gjøre på i det siste:p
3. November var det høstfest her på Vestborg Vgs., og da hadde jeg bursdag også:) Alle foreldrene kom og alle sammen sang bursdagssang til meg, Helene og Søgni (som også hadde bursdag) mens vi stod på scena:p
Renate, Elisabeth og Marie laget smoothies til meg, og jeg tror det er den beste smoothiesen jeg har smakt i hele mitt liv altså!:)
Dagen etter på laget 10-15 stykker overraskelses selskap til meg i min egen leilighet mens jeg var i gymsalen og spilte volleyball:p Planen var at de skulle få noen til å kidnappe meg mens jeg spilte, men så kom jeg litt for tidlig... Da jeg kom ned hadde de laget brownies til meg og laget en film:)
Alinde, Karoline og Lina hadde vist gått rundt å filmet. Må si jeg ble rørt av denne!:) :



Takk til alle som deltok med dette!:)

3 comments:

Alinde said...

:D ekj ej,karro å lina goe vel? :D
kjempegla i dej maria

Robin said...

va faktisk me i filmen fikk ej noke takk?



NEI!!!

Maria said...

Alinde: Hehe, dåkke e best:p

Robin: Haha! Så du trur ej går å sei takk til ALLE som deltok i den filmen?:p