Thursday, July 5, 2007

Italia

Ja, jeg har altså vært i Italia sammen med Karoline Sæbø og foreldrene hennes:) Det var min første gang i syden. Vi reiste lørdag den 23. Juni å kom tilbake Søndag 1. Juli.
Jeg er ikke den som er flink til å forklare hva som skjedde fra dag til dag, så jeg legger heller ut noen bilder fra turen å forklarer litt under hvert bilde:P

















Her er jeg utenfor hotellet vi bodde på i hagen. Etter min mening så synes jeg disse trætne ser ut som forvokste ananaser:p















Her er jeg & Karoline på altanen ved hotel leiligheten vi bodde i:)















Resepsjonen/resturangen og basenget ved hotellet=)
















Dette var hvor den kjekke badevakten holdt til!;D Men desverre hadde han dame=/=P














Her er hagen utenfor hotellet:=)

Om det er mer du vil vite om turen, så er det bare å spørre:)


11 comments:

Karoline said...

åååh, så deili d såg ut!!:D
ej me vil til syden... hehe
ka så va d beste me turen da?

Maria said...

hehe! Alt!:) Å reise på resturanga, bade, sole sej, bli bruun, komme sej vekk fra alt!;D Det trengte ej:)

Karoline said...

jah, va sikkert hærli..
en vakker dag får sikkert ej me reise til syden:p jedda.

Camilla said...

ej me vil!! ja dn såg ut som en forvokst ananas;) fin badevakt? steik asso!:P urettferdi! e no ingen å sjå på hr på hareid:P så ej synst dt e på tide en fin gut dukka opp på hareid som e verdt å sjå på!:P

Maria said...

Karoline: ;) Oss må ta oss en tur:)
En vakker dag;D

Camilla: Hehe, så absolutt..såg etter om det vokste ananas da, men fant ikkje nåkke=P
Badevakta ja!? Hekje sett en så hærlig fyr på leeenge!;D<3 hehe...der ekje guta på hareid asso?=P

Håkon said...

sher skikkelig kjekt ut! Dem sykla der på Giro de Italia!

Anonymous said...

å kor deilig d må ha vært!!!
=D

marie said...

utrolig fint bilde av deg mellom "ananastræra" asså!!!
Bra du koste deg=)
Ha en vidre fin sommer!
-klem-

Maria said...

Håkon: Hehe, jepp! Kjekt var det;)

Ingvild: ;) je!

Marie: Hehe, takktakk!:o)
Du også! savna dej!

Anonymous said...

hei! ej he tagg'a dej:) sjekk bloggen min for nærmere info! hehe..

Lina said...

Oppdatering Mariaa!:|