Friday, May 11, 2007

Våre kjære bibelgruppeledere!

Her på Vestborg har vi det slik at vi har bibelgrupper annenhver tirsdag. Da var jeg så heldig å komme på gruppe med Lillian og Ingunn som er våre kjære bibelgruppeledere. Jeg må si at jeg er stolt av dem, det opplegget de har lagt opp til de tirsdagene er geniale. De jobber hardt for oss altså, så vi skal ha det best mulig på bibelgruppe. Jeg gleder meg alltid til bibelgruppe:) Det er alltid kjekt å være på bibelgruppe sammen med Lillian og Ingunn!:)


Først tvinger de oss til å snakke når vi er på bibelgruppe:p Og når vi først snakker, kommer vi på svartelista! Hehe, ja det er vel slik russen her på Vestborg skal ha det!
Jeg setter stooor pris på dere uansett!:) Og dere gjør en mega bra jobb for oss i bibelgruppa:)



Dette er Lillian. Er hun ikke fantastisk?!
Gud velsigne deg!



Dette er Ingunn (til venstre). Hææærlig jente altså!:) God bless!


Glad i dere!:)