Saturday, May 12, 2007

Avgangselevene

Hvert år jo det de eldste elevene (russene) som forlater skolen å skal videre ut i den store vide verden. Jeg synes dere alle sammen er en super gjeng! Dere er noen fantastiske elever, og dere har betydd mye for meg og resten av skolen. Det blir veldig trist at dere skal forlate skolen. Vi vil savne dere mye!
Vi har hatt en god tid med dere altså!:) Og vi setter pris på dere!:)

Jeg har ikke rukket å bli like godt kjent med dere alle sammen, så jeg kjenner vel noen litt bedre enn andre. F.eks. Lillian og Ingunn som er bibelgruppeledere på min gruppe:) Dere er fantastiske altså!:)
Men jeg vil aldri glemme Vestborgrussen 07 altså! Dere er hæærlige skapninger alle sammen:)

Jeg ønsker dere lykke til videre i verden, og så må Gud være med dere alle sammen!:)




Her er de alle sammen!:) En hæærlig gjeng altså!





10 comments:

Camilla said...

off.. dt ska verte såå trist når dei fer:'(

Lillian said...

Nååh! Dokke får skrive mail å blogg å oppdatere mej i live dokka når ej reise til Bolivia da! Kjem t å savne dåkke m! Sjølv om dokke e rampete grunnkisa! :P

Maria said...

Heheh! Jepp...skal ej jer:) du me;)

Lillian said...

Yes, I will! Sjå kor søte oss e da! Nåååh! :P

Maria said...

Dåkke eee så søte atte!=)

Camilla said...

lillian: dt må du me jr;)

steik maria dt kjem te å verte eit stort savn ettr at vk2 fere.. off!

Lillian said...

Ej skal blogge frå Bolivia ja! Lova det! Så lenge ej he internett da! :P
Gla i dåkke jente! :)

Maria said...

Flotte greier Lill!

Foresten så e du å Ingunn nåkken fantastiske ledera på bibelgruppe!:) Sett uendli stor pris for de dåkke he gjort for mej å andre!

Glad i dej også!:)

Ida Mari said...

Ååå, so koseli!

Maria said...

:)